Advanced Customer Tracking

Creste vanzarile magazinului tau online cu pana la 100%

Compatibil cu
  • Prestashop 1.5
  • Prestashop 1.6
Download now

Retargetare si segmentare clienti pentru prestashop

Solutia completa de segmentare si retargetare pentru orice magazin online.

In orice segment din zona ecommerce ai activa, este foarte important sa cunosti modalitatea in care clientii interactioneaza cu magazinul tau online.

Dupa ce a creat profilul fiecarui vizitator, modulul prestashop genereaza automat mesaje personalizate pentru fiecare dintre acestia, bazat pe o serie de triggere prestabilite. Aceste mesaje personalizate pot fi trimise fie prin email sau direct pe site , in functie de actiunile fiecarui vizitator.

Modulul iti ofera acces la un dashboard cu date analitice care monitorizeaza performanta fiecarei campanii in desfasurare. Aici vei putea urmari rezultatele individuale pentru fiecare tip de trigger sau de mesaj, pentru a putea imbunatati mai departe strategia de retargetare.


Este solutia completa de retargetare pentru orice magazin prestashop

Triggere

Prezentarea triggerelor de retargetare

Triggere live

Targetarea pe site

Live trigger-ele pot fi descrise ca o serie de mesaje live care sunt activate in mod automat de o succesiune de scenarii predeterminate. In comparatie cu alte tipuri de mesaje, triggerele live sunt afisate direct pe site.


Trigger inscriere newsletter

Atunci cand un utilizator nou ( al carui e-mail nu este in baza de date ) acceseaza site-ul, este intampinat de o fereastra care il incurajeaza sa se inscrie la newsletter oferindu-i un discount la urmatoarea comanda.

Daca aveti cunostinte de html si css puteti adauga in global.css din tema dumnevoastra prestashop pentru a schimba designul.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Acesta metoda este extrem de importanta pentru ca mareste semnificativ rata de inscriere la newsletter
  • Captureaza email-ul pentru a fi retargetat de modulul
  • Incurajeaza omul sa finalizeze comanda prin oferirea unui discount

Trigger cosuri abandonate

Atunci cand un utilizator se intoarce pe site, este intampinat de un button fix care ii indica faptul ca are cosuri abandonate si ca i se ofera un discount pentru finalizarea comenzilor

Parametri:

  • Setare perioada dupa care un cos este considerat abandonat
  • Setare perioada dupa care un cos poate beneficia de discount
  • Setare perioada maxim pentru afisarea cosurilor abandonate pentru a preveni afisarea de cosuri abandonate foarte vechi
  • Setare valoare discount

Daca aveti cunostinte de html si css puteti adauga in global.css din tema dumnevoastra prestashop pentru a schimba designul.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Incurajeaza clientii sa finalizeze o comanda
  • Creste rata de recuperare a cosurilor abandonate

Trigger pachete promotionale

Atunci cand un vizitator revine pe site sau navigheaza pe mai multe produse, pe baza unui algoritm, se calculeaza care sunt produsele cel mai probabil sa fie cumparate si genereaza o oferta personalizata pentru acesta.

Parametri:

  • Setare perioada minima intre oferte
  • Nu se genereaza oferte cu aceleasi produse
  • Setare perioada de expirare oferta
  • Setare valoare discount

Daca aveti cunostinte de html si css puteti adauga in global.css din tema dumnevoastra prestashop pentru a schimba designul.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Acesta metoda este extrem de importanta pentru ca mareste valoarea media a cosurilor
  • Incurajeaza vizitatorul sa cumpere si alte produse care le doreste pentru a primi un discount
Triggere prin email

Targetarea prin email

Email trigger-ele reprezintă o serie de mesaje ce sunt activate în mod automat in baza unor serii de scenarii prestabilite. Conținutul inclus în fiecare email este personalizat în mod automat și oferă un stimulent suplimentar pentru clienții tai de a reveni pe site, si de a finaliza o comanda sau doar de a cumpara mai multe dintre produsele.


Recuperare cosuri abandonate

Unul dintre mesajele pe email automate care performeaza cel mai bine este cel declansat dupa ce un client a adaugat un produs în cosul de cumparaturi si apoi a parasit site-ul fara sa finalizeze comanda.

Acest mesaj este trimis dupa o anumita perioada de timp, iar scopul sau este de a consolida toate beneficiile pentru finalizarea unei tranzactii.

In acest fel vei creste valoarea duratei de viață a clienților si vei recupera din veniturile pierdute.

Parametri:

  • Setare perioada dupa care se trimite emailul
  • Setare cu discount sau fara
  • Editare HTML/DESIGN email
  • Setari avansate de configurare a emailului ( preheader, versiune txt + html )

Daca aveti cunostinte de html si css puteti edita designul si structura din administrarea modulului.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Acesta metoda este extrem de importanta pentru ca recupereaza pana la 40% din cosurile abandonate
  • Datorita sistemului de tracking avansat, utilizatorul nu trebuie sa fie logat in cont pentru a putea fi retargetat
  • Incurajeaza vizitatorii sa finalizeze comanda fie prin un email simplu de reamintire sau prin oferirea unui discount

Cum recomandam sa se foloseasca:

  • Email #1 dupa 3 ore sa reamintim clientilor de comanda abandonata, nu se ofera nici o reducere
  • Email #2 se trimite dupa 2 zile de la abandonarea cosului, se ofera o reducere pentru a finaliza comanda
  • Se seteaza ora optima de trimitere

Produse de interes

Dupa ce modulul a identificat care sunt produsele de interes pentru fiecare client, utilizand un sistem propriu de scoring bazat pe (numarul de accesari al produselor, imagini vizionate, timp petrecut pe fiecare produs, daca produsul a fost adaugat in cos si abandonat, etc) , acesta trimite un email personalizat, oferind un discount pentru produsule de interes.

Scopul este de a imbunatati timpul de finalizare a unei comenzi prin oferirea numai a produselor pe care clientii le doresc.

Daca aveti cunostinte de html si css puteti adauga in global.css din tema dumnevoastra prestashop pentru a schimba designul.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Intoarce vizitatorii inapoi la magazin
  • Incurajeaza vizitatorii sa comande produse de care au fost interesati prin oferirea unui discount

Cum recomandam sa se foloseasca:

  • Email #1 dupa 14 de zile de la ultima vizita pe site
  • Email #2 dupa 90 de zile de la ultima vizita pe site

Produse specifice

Aceasta functie permite trimiterea de email-uri personalizate cu anumite produse selectate manual catre oameni interesate de anumite produse selectate.

Un bun exemplu ar fi daca apare un gadget pentru iphone 6, este o ideea buna sa promovezi acest gadget celor interesati de iphone 6 sau alte gadgeturi pentru acesta? Noi credem ca da si acest modul va permite sa faceti exact acest lucru.

Parametri:

  • Selectare produse pentru promovare
  • Selectare produse similare, email-ul este trimis doar celor interesati de aceste produse
  • Nota minima de interes pentru produsele asemanatoareca acestea sa fie luate in calcul
  • Setare valoare discount

Daca aveti cunostinte de html si css puteti adauga in global.css din tema dumnevoastra prestashop pentru a schimba designul.

Departamentul nostru de design ca poate ajuta in caz contrar.

  • Permite promovarea produselor dorite doar celor interesati de ele
  • Inlocuieste complet newsletter-ul clasic
Push notifications

Push notifications

Modulul va permite trimiterea de mesaje prin push notifications catre clientii dumneavoastra.

Metodele traditionale prin email sunt bune dar cateodata nu sunt suficiente pentru nevoile magazinului dumnevoastra, astfel aceasta metoda va permite sa trimiteti mesajele catre clienti rapid.


-

Statistici

500000 RON

In vanzari generate

80000

Cumparatori retargetati

100

Clienti multumiti


Comision in functie de rezultate

Platesti doar comision pe comenzile generate sau recuperate de modul

Planul #1

Pentru magazinele mici si mijlocii

5% Comision / Tranzactie generata

  • Vanzari generate sub 10.000 Euro
  • Access la toate functionalitatile
  • Suport gratuit de configurare si administrare

Planul #2

Pentru magazinele mari

3% Comision / Tranzactie generata

  • Vanzari generate mai mari de 10.000 Euro
  • Access la toate functionalitatile
  • Suport gratuit de configurare si administrare

Nu este exact ce va trebuie?

Daca aveti nevoie de alte functionalitatile, trebuie doar sa ne contactati.

Telefon: +4.0767.46.1111

Email: office@graphicvision.ro

Contact

Va multumim !

Your message has been send, we will contact you as soon as possible.